Nagrada za društveno odgovorni projekat „Pokrenimo našu decu“

17/03/17

Nagrada za društveno odgovorni projekat „Pokrenimo našu decu“

Beograd, 17. mart 2017. godine – Kompanija Knjaz Miloš dobitnik je nagrade magazina Diplomacy&Commerce u kategoriji „Biznis i sport“ za projekat „Pokrenimo našu decu“. Nagrađeni projekat pokrenuo je brend Aqua Viva u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, u cilju promovisanja redovne fizičke aktivnosti kod najmlađih.
„Zahvaljujem se magazinu Diplomacy and Commerce što su prepoznali značaj našeg društveno odgovornog programa „Pokrenimo našu decu“ namenjenog svim mlađim osnovcima u Srbiji. Tim našeg brenda Aqua Viva, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, uveo je ovaj program vežbi u svih 1206 škola u Srbiji, sa namerom i ciljem da fizička aktivnost postane zdrava svakodnevna navika u životu naše dece“, izjavila je Milana Petrović, PR menadžer kompanije Knjaz Miloš.
Nagrada magazina Diplomacy and Commerce dodatno potvrđuje značaj projekta koji je uveo pozitivne promene u školski sistem sa ciljem zdravog razvoja dece. Pored kompanije Knjaz Miloš, nagradu su dobili i pojedinci, kompanije i organizacije koje su se istakle u humanitarnom radu, CSR aktivnostima, spajanju biznisa i edukacije, kulture i sporta, te doprinosu unapređenja uslova poslovanja, bilateralne saradnje, civilnog društva kao i privrednog ambijenta u Srbiji.

31

maj

TREĆI UKUS ZA TREĆU MVP TITULU! ...

Nikola Jokić je najbolji na planeti! Naš košarkaški as još jednom je pokazao da je na samom vrhu u svetu košarke osvajanjem najprestižnijeg pri ...

31

maj

Novom limitiranom serijom etiketa Knjaz Miloš slavi gradove Srbije ...

Najstariji i najvoljeniji domaći brend, Knjaz Miloš, novom limitiranom serijom etiketa nazdravlja gradovima Srbije i slavi kulturno nasleđe naše z ...

24

apr

Knjaz Miloš u punom vlasništvu grupe Mattoni 1873 ...

Mattoni 1873, najveći proizvođač mineralne vode i bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, preuzeo je od kompanije PepsiCo manjinski udeo (46,43 ...