Nagrada za društveno odgovorni projekat „Pokrenimo našu decu“

17/03/17

Nagrada za društveno odgovorni projekat „Pokrenimo našu decu“

Beograd, 17. mart 2017. godine – Kompanija Knjaz Miloš dobitnik je nagrade magazina Diplomacy&Commerce u kategoriji „Biznis i sport“ za projekat „Pokrenimo našu decu“. Nagrađeni projekat pokrenuo je brend Aqua Viva u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, u cilju promovisanja redovne fizičke aktivnosti kod najmlađih.
„Zahvaljujem se magazinu Diplomacy and Commerce što su prepoznali značaj našeg društveno odgovornog programa „Pokrenimo našu decu“ namenjenog svim mlađim osnovcima u Srbiji. Tim našeg brenda Aqua Viva, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, uveo je ovaj program vežbi u svih 1206 škola u Srbiji, sa namerom i ciljem da fizička aktivnost postane zdrava svakodnevna navika u životu naše dece“, izjavila je Milana Petrović, PR menadžer kompanije Knjaz Miloš.
Nagrada magazina Diplomacy and Commerce dodatno potvrđuje značaj projekta koji je uveo pozitivne promene u školski sistem sa ciljem zdravog razvoja dece. Pored kompanije Knjaz Miloš, nagradu su dobili i pojedinci, kompanije i organizacije koje su se istakle u humanitarnom radu, CSR aktivnostima, spajanju biznisa i edukacije, kulture i sporta, te doprinosu unapređenja uslova poslovanja, bilateralne saradnje, civilnog društva kao i privrednog ambijenta u Srbiji.

18

okt

Knjaz Miloš otvaranjem novog proizvodnog pogona duplira svoje kapacitete ...

Kompanija Knjaz Miloš otvorila je novi proizvodni pogon „Miloš i Antonio“ sa dve proizvodne linije za proizvode u PET ambalaži i limenkama, št ...

06

sep

Poklon paketići za sve đake prvake u Aranđelovcu ...

Naša kompanija obeležila je početak nove školske godine u želji da svim đacima prvacima u Aranđelovcu ulepša početak novog životnog poglavlj ...

06

sep

PEPSI JE NASLOVNI SPONZOR TREĆE SEZONE IDJ SHOW-A ...

Svaki korak nove ere Pepsi brenda u regionu bio je spektakl za sebe, a u novoj sezoni popularnog muzičkog takmičenja IDJ Show, koje promoviše razvo ...