Interaktivna mapa prirodnih lepota i znamenitosti Srbije

11/08/16, Beograd

Interaktivna mapa prirodnih lepota i znamenitosti Srbije

Knjaz Miloš pokrenuo akciju „NAŠA ZEMLJA – NAŠ #PONOS“

Beograd, 11. avgust 2016. – Akcijom „Naša zemlja – naš #ponos“, koju je na društvenoj mreži Facebook pokrenuo Knjaz Miloš, znamenitosti i prirodne lepote naše zemlje postaće deo jedinstvene mape preporuka koje su dali sami meštani i turisti. Ova akcija deo je kampanje „Knjaz nije voda – to je naš ponos“, koju je ovaj brend pokrenuo kako bi istakao značaj tradicije naše zemlje, čiji je Kjnaz Miloš sastavni deo već više od dva veka.

Korisnici Facebooka pozvani su da na zvaničnoj stranici Knjaz Miloša podele svoje savete, fotografije i utiske o destinacijama koje su ponos naše zemlje. Sav sadržaj biće predstavljen na interaktivnoj mapi za istraživanje i upoznavanje naše zemlje iz prve ruke, koja je već dostupna na Facebook stranici ovog brenda.

Ovom zanimljivom projektu, čiji je cilj da objedini i predstavi sve prirodne lepote Srbije, možete da se priključite do kraja septembra, do kad traje prikupljanje preporuka, lokacija i fotografija.

24

apr

Knjaz Miloš u punom vlasništvu grupe Mattoni 1873 ...

Mattoni 1873, najveći proizvođač mineralne vode i bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, preuzeo je od kompanije PepsiCo manjinski udeo (46,43 ...

04

mar

Marko Stanković od sada na čelu Knjaz Miloš i Mattoni kompanija na Zapadnom ...

Nastavljajući nasleđe Miloša Stojisavljevića, generalni direktor Knjaz Miloš i Mattoni kompanija na Zapadnom Balkanu postaje Marko Stanković, ko ...

01

mar

KNJAZ MILOŠ AROMATIČNI – OSVEŽENJE KOJE SE PAMTI SADA I U LIMENCI! ...

Omiljeno gazirano osveženje obogaćeno neodoljivim voćnim ukusima, Knjaz Miloš Aromatični, od sada na tržište stiže i u novom pakovanju – ...