Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš

20/08/19

Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš

Kompanija Mattoni 1873, kroz svoju ćerku kompaniju Karlovarské minerální vody (KMV) i kompanija PepsiCo Inc. kroz svoju kompaniju Frito-Lay Trading Company (Europe), zajedničkim ulaganjem završili su akviziciju 100 odsto kompanije Knjaz Miloš, koja je prethodno bila u vlasništvu Investicionog fonda Mid Europa Partners.

Transakcija je odobrena od strane antimonopolske komisije i obuhvata kupovinu proizvodnih kapaciteta kompanije Knjaz Miloš u Srbiji, kao i brendove kao što su Knjaz Miloš, Aqua Viva, Guarana, ReMix Knjaz, Tube, Gusto i druge.

PepsiCo, multinacionalna kompanija i jedan od najvećih svetskih proizvođača hrane i napitaka koja posluje u više od 200 zemalja širom sveta, i Mattoni 1873, najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi, već uspešno sarađuju. Mattoni 1873 je proizvođač i distributer PepsiCo portfolija gaziranih pića u Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Bugarskoj, kao i distributer PepsiCo portfolija grickalica u Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj.

„Želimo dobrodošlicu kompaniji Knjaz Miloš u Mattoni 1873 porodicu. Ova prilika će nam pružiti nove mogućnosti za rast i razvoj kompanije, kupaca i naših zaposlenih.  Ujedinjenje portfolija Mattoni 1873 sa portfolijom Knjaz Miloša obezbediće izvanredan kvalitet našim kupcima i potrošačima.” rekao je Alessandro Pasquale, generalni direktor u kompaniji Mattoni 1873.

„Partnerstvo kompanija PepsiCo i Mattoni 1873 je do sada bilo veoma uspešno i ova akvizicija predstavlja priliku za dodatni razvoj i jačanje našeg prisustva. Veoma smo zadovoljni što je Mattoni 1873  naš partner i u ovom poslovnom poduhvatu”, istakao je Christophe Guille, Senior Vice President GM, Central Europe, Great Balkans & DACH PepsiCo.

„Knjaz Miloš je već sproveo inovacije vezane za proizvode i ambalažu kako bi ojačao svoje liderstvo u kategoriji vode i pića. Novi i osveženi brendovi kompanije doveli su do direktne digitalne komunikacije sa mlađim potrošačima. Ovaj inovativni rast doveo je do toga da se poslovanje više nego udvostručilo tokom perioda u kome je vlasnik bio investicioni fond Mid Europe. Želimo menadžmentu Knjaz Miloša da nastavi uspeh kao deo kompanija Mattoni 1873 i PepsiCo.” dodao je Robert Knorr, Co-Managing Partner of Mid Europa Partners.

„Unapređujući svaki aspekt našeg poslovanja u poslednjih nekoliko godina, učinili  smo Knjaz Miloš uglednom kompanijom naše industrije u Evropi. Radujemo se što ćemo se pridružiti vodećim brendovima, jer to je najbolji dokaz našeg uspeha , rekao je Miloš Stojisavljević, generalni direktor kompanije Knjaz Miloš.

Mattoni 1873 nastavlja sa svojim evropskim akvizicijama. Od 2008. godine vlasnik je 100-postotnog udela u austrijskom Walduelle Kobersdorf, a 2015. godine kompanija je kupila Kékkúti Ásványvíz i Szentkirályi Ásványvíz, lidere u proizvodnji i distribuciji flaširane vode u Mađarskoj. U 2017. godini grupa Quadrant Beverages JSC, zvanični proizvođač bezalkoholnih pića kompanije PepsiCo u Bugarskoj, takođe je postala deo grupe. U 2018. godini stekli su prava na punionicu PepsiCo gaziranih napitaka u Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj.

13

apr

NOVI JOKER MANGO SA MVP UKUSOM! ...

Zajednički uspeh Nikole Jokića na NBA terenima i sove na energetskim terenima inspirisao je omiljeni domaći brend energetskog pića, Guaranu, da no ...

25

jan

KNJAZ MILOŠ AROMATIČNI – NEODOLJIVI UKUS NARANDŽE JE STIGAO! ...

Nakon velikog uspeha napitaka sa ukusom limuna i maline, Knjaz Miloš rešio je da obraduje brojne ljubitelje i novim pojačanjem sa UKUSOM UZBUDLJIVE ...

29

dec

Novogodišnji paketići za dečiji osmeh u Aranđelovcu  ...

U susret najlepšem periodu u godini, potrudili smo se da i ove godine obradujemo najmlađe, ali posebno važne članove naše zajednice i darivanjem ...